Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτές είναι οι πιο σέξι barwomen της Λάρισας

Οι οκτώ καλλονές «αποκαλύπτονται» μέσα από τις αισθησιακές τους πόζες, ενώ δίνουν και συμβουλές σε όσους προσπαθούν να τις προσεγγίσουν πίσω από τις μπάρες!

Είναι όμορφες, σέξι, επαγγελματίες κι όλες τους ζουν κι εργάζονται στην Λάρισα, εξυπηρετώντας και «αναστατώνοντας» με την εμφάνισή τους θαμώνες γνωστών καταστημάτων της πόλης.

Κι επειδή το μπαρ είναι γυναίκεια υπόθεση κι εκείνες το γνωρίζουν καλά αυτό, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να ποζάρουν όλες μαζί στον φωτογραφικό φακό, φορώντας  μόνο τα απολύτως απαραίτητα.

Οι οκτώ πιο «καυτές» barwomen της Λάρισας «αποκαλύπτονται», όχι μόνο μέσα από τις αισθησιακές τους πόζες στο larisaout.gr, αλλά δίνοντάς μας και μερικά από τα «μυστικά» του επαγγέλματός τους, καθώς επίσης και συμβουλές σε όσους προσπαθούν ή ίσως προσπαθήσουν στο μέλλον να τις προσεγγίσουν, πίσω από τις μπάρες.

Τζούλια Μιχαλοπούλου - Marilyn



Η Τζούλια λέει πώς την αποκαλούν «σκύλα», αλλά η ίδια ξεκαθαρίζει ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο, αφού όπως εξηγεί, πολλές φορές, η εικόνα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Μεταξύ άλλων, αποκαλύπτει:

-Έχω γράψει ένα status στο facebook όπου απαντούσα σε πράγματα που είχα ακούσει για μένα και το μετάνιωσα
-Αν κάποιος θέλει να κεράσει ένα ποτό σε μία κοπέλα, το καλύτερο είναι να κεράσει και την παρέα της εφόσον είναι γυναίκες
-Θα μείνω σε αυτή τη δουλειά για όσο αισθάνομαι ότι με γεμίζει. Όταν αισθανθώ πως με φθείρει θα φύγω
-Από κοπλιμέντα έχω ακούσει της Παναγιάς τα μάτια
-Δεν θα μπορούσα να ερωτευτώ κάποιον που δεν έχει χιούμορ
-Σε δύσκολη θέση μπορεί να με φέρει ο πέφτουλας, ο οποίος κάθε τρεις και λίγο μπορεί να με φωνάζει για να μου πει κάτι ανούσιο
-Η δουλειά μου έχει μάθει να μην πιστεύω τίποτα από όσα ακούω και να πιστεύω τα μισά από όσα βλέπω.

Ολυμπία Τζουμαϊλή - VOX Palace



H Ολυμπία «αποκαλύπτεται»:
-Στη ζωή μου ότι φοβόμουν το έπαθα
-Για την καψούρα μου εξακολουθώ να μένω στην πόλη καταγωγής του
-Βαθμολογώντας τον εαυτό μου, μου βάζω ένα μέσο όρο 8. Η κάθε μέρα δεν είναι ίδια
-Αν κάποιος θέλει να κεράσει ένα ποτό, ο εξυπνότερος τρόπος είναι να με βάλει να ρωτήσω τα κορίτσια αν θα ήταν ευγενικό από μεριάς του
-Γνωριμίες με αγνώστους εν ώρα εργασίας; Μερικές φορές είναι οι καλύτεροι φίλοι της βραδιάς
-Αυτή η δουλειά χρειάζεται γερό στομάχι
-Αν καταλάβω πως με σχολιάζουν, τους δίνω περισσότερη τροφή για σχόλια
-Θα έκανα άνετα σεξ με την Τζένη Μπότση, τη Δήμητρα Ματσούκα και τη Μαρία Μπακοδήμου

Τζώρτζια Χατζησταμάτη - Marquee & S' il vous plait



Για την πληθωρική Τζώρτζια δεν αρκεί να είναι κάποιος ωραίος για να μπει πίσω από το μπαρ.

Τι άλλο θέλει να ξέρετε για εκείνη:
-Έχω μάθει να κρίνω ποιος έχει μεγάλη κατανάλωση ή όχι. Κερνάω εκεί όπου με παίρνει. Αν έχει αντοχές να πιει κι άλλο
-Δεν έχω σκοπό να είμαι barwoman εφόρου ζωής. Μου αρέσει η γυμναστική και σκοπεύω να ασχοληθώ με αυτή.
-Θα έρθω σε δύσκολη θέση αν ένας πελάτης με περιμένει να σχολάσω, ενώ εγώ δεν θέλω
-Αν καταλάβω πως με σχολιάζουν αδιαφορώ. Δεν τους χαλάω το όνειρο

Χρύσα Δακτυλά - Barley



Για την Χρύσα, η δουλειά της έχει μάθει να διαχειρίζεται τα συναισθήματά της και να μη δείχνει κάτι που την προβληματίζει. Ωστόσο, όπως η ίδια λέει, μια από τις χειρότερες στιγμές για εκείνη είναι το να της κάνουν παρατήρηση εν ώρα δουλειάς. 

Η Χρύσα μοιράζεται τα «μυστικά» της:

-Όσο να 'ναι σου χαλάει τη διάθεση. Μετά στο γραφείο όλα
-Δυστυχώς καλό παιχνίδι από πλευράς αγοριών δεν υπάρχει πλέον
-Θεωρώ πως είναι σωστό να κεράσεις μετά το τρίτο ποτό τον πελάτη
-Δεν μοιράζομαι τα πουρμπουάρ μου. Θεωρώ πως είναι προσωπικό και καθαρά για τον τρόπο εξυπηρέτησης που του έχεις προσφέρει εσύ, όχι οι υπόλοιποι
-Η δουλειά μου με έχει μάθει να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου και να μη δείχνω κάτι που με προβληματίζει
-Αν αντιληφθώ πως με σχολιάζουν αντιδρώ ανάλογα με την όρεξη που θα έχω. Αν δεν έχω όρεξη δεν ασχολούμαι, αν έχω κερνάω σφηνάκια

Μαρία Μποστιφάρα - S'il vous plait



Τι πρέπει να ξέρεις για τη Μαρία:

-Λένε για μένα πως είμαι απρόσιτη και κοινώς ξινή. Άλλο όμως τι βλέπεις και άλλο τι είναι.
-Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι να νιώθω μόνη μέσα σε πολύ κόσμο.
-Για την καψούρα μου έχω κάνει το ντετέκτιβ.
-Δεν θα πω ότι είμαι τέλεια, ποτέ κανείς δεν είναι τέλειος. Θα με βαθμολογήσω με ένα 6-7.
-Αν κάποιος ανήλικος μου ζητήσει ποτό, του βάζω ένα κοκτέιλ χυμών και του το κερνάω.
-Θα κεράσεις κάποιον που έχει κάνει κατανάλωση πάνω από 2 ποτά στις μέρες μας, παλαιότερα έπρεπε να έχει πιει περισσότερα.
-Σκοπεύω να είμαι barwoman για όσα χρόνια με θέλουν στα μαγαζιά τους.
-Δεν θα κάτσω να «ξεχαρμανιάσω» κανέναν πελάτη κάνοντας κοινωνικές γνωριμίες. Είμαι εκεί για να σερβίρω. Αλλιώς θα πήγαινα σε κανένα «κωλόμπαρο»
-Δεν μου έχουν κάνει κοπλιμέντα να πω την αλήθεια. Δεν με πλησιάζουν εύκολα και δεν ξέρω γιατί. Μάλλον τους βγάζω κάτι απρόσιτο.
-Στο σεξ, επειδή είμαι και Ταύρος, αν δεν με προκαλέσεις, δεν θα κάνω τίποτα.

Χρύσα Υψηλάντη - Marquee & Apothiki


Λένε ότι η Χρύσα είναι απλησίαστη, αλλά όπως η ίδια αποκαλύπτει, αν τη γνωρίσει κανείς, έχει λίγη πλάκα.

Τι αποκαλύπτει:

-Δεν αποχωρίζομαι ποτέ τις σταγόνες που βάζω στα μάτια μου
-Το αγαπημένο μου μαγαζί είναι το Hot Ice
-Για την καψούρα μου έχω πλάσει μία ψεύτικη ιστορία σε όλο το εργασιακό μου περιβάλλον και έχω φύγει από τη δουλειά προκειμένου να βρεθώ μαζί του
-Αυτή η δουλειά μου έχει ανοίξει τα μάτια γιατί ζούσα σε έναν αθώο δικό μου κόσμο. Ο κόσμος είναι πιο πονηρός απ' ότι νόμιζα
-Προτιμώ να συνεργάζομαι με άντρες εννοείται, οι γυναίκες είναι σπαστικές
-Αν έκανα σεξ με άτομο του ίδιου φύλου αυτό θα ήταν με τη συνάδελφό μου στην «Apothiki», την Ιωάννα Δημονάσιου

Έφη Τζιαμπαζλή - Χιλια Χειλια & Bookali




Η Έφη μιλά για την Έφη: 
-Δεν αποχωρίζομαι ποτέ κάτι ροζ πάνω μου
-Κάποιον που έχει πιει πολύ τον αντιμετωπίζω ανάλογα με το πως θα με αντιμετωπίσει κι αυτός. Αν γίνει επιθετικός μπορώ να γίνω κι εγώ
-Βαθμολογώ τον εαυτό μου με ένα 8 απέναντι στους πελάτες και με έναν μέσο όρο 6 απέναντι στους συνεργάτες, ανάλογα τα κέφια γιατί σε αυτούς ξεσπάω
-Είμαι πολύ κλειστή σαν άνθρωπος και οι κοινωνικές γνωριμίες που επιβάλλονται σε αυτό που κάνω, είναι ένα πράγμα που με δυσκολεύει
-Στο σεξ είμαι το άκρως αντίθετο από τη γατούλα που βγάζω στην καθημερινότητά μου
-Θα βρεθώ σε πολύ δύσκολη θέση αν κάποιος πελάτης απλώσει χέρι πάνω μου
-Γενικά στη ζωή μου συνεννοούμαι καλύτερα με τους άντρες και έχουν και τη δύναμη για τα δύσκολα, οπότε τους προτιμώ για συνεργάτες
-Δεν θα μπορούσα να ερωτευτώ κάποιον που ξεπερνά την ηλικία του αδερφού μου που είναι γεννηθείς το '80

Διονυσία Πισκόπου - Hostel



Η Διονυσία έχει δουλέψει ως προπονήτρια σε κολυμβητήριο, έχει κάνει φωτογραφίσεις καταλόγων, ενώ έχει εργαστεί και ως ηθοποιός στο θέατρο.

Τι πρέπει να γνωρίζει κανείς για εκείνη

-Δεν πίνω καθόλου αλκοόλ, το σιχαίνομαι.
- Μία barwoman δεν πρέπει να συζητά ποτέ με τους πελάτες για την προσωπική της ζωή, για θέματα που αφορούν το μαγαζί και για το τι θα κάνει μετά.
-Αν κάποιος πελάτης θέλει να κερδίσει την προσοχή μου, πιο εύκολα θα τον κοιτάξω αν μου κάνει νόημα με τα μάτια, παρά με χειρονομίες.
-Το μεγαλύτερο μάθημα που έχω πάρει από αυτή τη δουλειά, είναι πως αυτό που δίνεις παίρνεις και πως τα ψέματα τελειώνουν όταν ξημερώνει.

Πηγή: larisaout.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί